Masaż

Lecznicze efekty stosowanych przez nas masaży:

• Uśmierzenie bólu.
  • Regulacja napięcia mięśniowego, zwiększenie siły i sprawności mięśni.
  • Usunięcie zastojów limfatycznych.
  • Obudzenie fizjologicznych funkcji skóry, jej wygładzenie i uelastycznienie.
  • Rozluźnienie tkanki bliznowatej i podskórnej tkanki łącznej.
  • Pobudzenie procesów przemiany materii.
  • Normalizacja napięć strukturalnych.

Wykonywany przez nas masaż powoduje, że ciało i umysł stają się zrelaksowane, a napięte mięśnie zostają rozluźnione. Regeneracja, pozbycie się bólu, a przede wszystkim o wiele lepsze samopoczucie, to największe atuty stosowanych przez nas metod terapii.

Masaż Tkanek Głębokich

Nazywany masażem łącznotkankowym. Skuteczna forma masażu manualnego w leczeniu bólu mieśniowo- powięziowego. Główną zaletą tej metody jest ocena funkcji narządu ruchu pacjenta oraz podejście holistyczne, wpływające na spersonalizowanie techniki pracy.

Masaż Leczniczy

Oferowany masaż leczniczy jest połączeniem masażu klasycznego oraz technik terapii manualnej, spersonalizowany do potrzeb każdego pacjenta.

Masaż Relaksacyjny

abieg w przyjemny sposob koi skutki przemęczenia oraz przeciążeń wynikających z szybkiego tempa życia. W otoczeniu odprężającej aromaterapii wycisza, łagodzi napięcie.

Masaż Limfatyczny-onkologiczny

Dedykowany pacjentom zarówno w trakcie jak i po zakończonym leczeniu onkologicznym. Stosowany jako element kompleksowej terapii przeciwobrzękowej.

Masaż Bańką Chińską

Masaż bańką chińską wywodzi się z tradycyjnej medycyny chińskiej. Niewątpliwym jego atutem jest jego efektywność – wyraźne rezultaty przynosi w bardzo krótkim czasie.
Bańka działa na zasadzie zasysania i mocno masuje tkankę podskórną, przyczyniając się także do jej przekrwienia. To przyspiesza przemianę materii i przyczynia się do redukcji tkanki tłuszczowej oraz wzrostu jędrności skóry.
Masaż bańką chińską nie jest wykorzystywany tylko w przypadku zwalczania cellulitu, rozstępów czy innych problemów kosmetycznych.
Masaż bańką chińską jest masażem relaksacyjno-leczniczym. Wykorzystuje się go także w celu zmniejszenia napięcia mięśniowego, które niesie za sobą wiele dolegliwości bólowych, a w tym: bóle kręgosłupa, bóle na tle korzeniowym poprzez ucisk mięśnia na nerw itp..

Rozluźnianie mięśniowo-powięziowe

Wywodzący się z początków osteopatii, rodzaj rozciągania tkanek miękkich. Technika pracy znacząco różni się od masażu manualnego. Często łączy się ją z masażem tkanek głębokich. Metoda wszechstronna oraz bardzo bezpieczna.

Masaż Klasyczny

Rodzaj działań manualnych opartych na technice przeplatanych ze sobą specjalistycznych ruchow. Ma na celu zmniejszyć istniejące napięcie tkanek miękkich. Obniża odczucia bólowe wynikające z przeciążenia ciała, przebywania w wymuszonej pozycji. Koi skutki stresu u osób żyjących pod dużą presją.

Masaż Twarzy i Dekoltu

Wspomaga terapię pacjenta neurologicznego. Łagodzi widoczne skutki porażeń nerwów twarzowych. Pomocny rownież dla osób zmagających się z neuralgią okolicy twarzoczaszki.

Masaż Limfatyczny

Doskonały sposób pozbycia się obrzęków oraz uczucia ciężkości kończyn. Stosowany regularnie minimalizuje ryzyko występowania opuchlizn. Podnosi komfort funkcjonowania w ciągu dnia.

Masaż Lodem

Masaż lodem wykonywany jest naprzemiennie bryłką lodu i ciepłymi rękami masażysty. Dostarczając nam niesamowitych doznań, pobudza nasze zmysły. Obkurcza naczynia krwionośne, zmniejsza uczucie ciężkich nóg. Ma działanie ujędrniające, wspomaga walkę z celulitem oraz modeluje sylwetkę. W rehabilitacji polecany po urazach ortopedycznych, zmniejsza opuchliznę i stan zapalny wywołany przez urazy, kontuzję oraz zabiegi operacyjne w pierwszej fazie leczenia. (min. artroskopie, endoprotezy)

Masaż Sportowy

To rodzaj masażu przeznaczony dla osób aktywnych fizycznie na poziomie wyczynowym jak i amatorskim.

Masaż sportowy przywraca siłę mięśniową i ich odpowiednią masę, pomaga je zregenerować, poprawia krążenie limfy, dotlenia skórę.
Masaż sportowy to element odnowy biologicznej sportowca, pomaga w utrzymaniu formy. wspomaga organizm przed, w trakcie i po wysiłku. Wykonuje się go celem zwalczenia objawów przetrenowania i zapobiegania wystąpieniu kontuzji. Ponadto masaż sportowy poprawia metabolizm i pozwala się zrelaksować.

Masaż Funkcjonalny

Więcej informacji wkrótce.

Poinformuj nas, jeżeli stwierdza się u Ciebie:
  • Ostre stany zapalne.
  • Choroby przebiegające z gorączką.
  • Choroby skóry.
  • Nowotwory.
  • Krwawienia i zagrożenie krwotokiem.
  • Niewyrównane wady serca z niewydolnością krążenia.
  • Choroby zapalne naczyń krwionośnych.
  • Zakrzepy
  • Świeży zawał serca.
  • Zarostowa miażdżyca tętnic w zaawansowanym stadium.
  • Bezpośrednio po urazach, zwichnięciach, złamaniach.
  • Ostry zespół Sudecka.
  • Ciąża.