Terapie Specjalistyczne

Jeżeli odczuwasz poniższe dolegliwości, to zapraszamy do naszego Gabinetu:

• choroby układu nerwowego, neuralgie, neuropatie, rwy (np. kulszowa, udowa).
  • zaburzenia krążenia, obrzęki.
  • Zespół lodowatych kończyn.
  • Nerwobóle, bóle napięciowe ciała, głowy, migreny.
  • Zaburzenia psychologiczne, nerwicowe psychosomatyczne, psychiczne
  • Wady postawy.
  • Zapalenie rozcięgna podeszwowego, ostroga piętowa, syndrom zatoki stępu.
  • Zaburzenia kontroli motorycznej.
  • Choroby ścięgien, tendinopatie.
  • Choroby reumatyczne.

Wyróżniamy poniższe terapie specjalistyczne:

Przezskórna Elektroliza

Nowoczesna metoda leczenia tendinopatii u sportowców. Równie skutecznie pomaga pacjentom z urazami oraz skutkami przeciążeń. Precyzyjna technika wykonania zabiegu oraz monitorowanie leczenia przy pomocy aparatu USG, stanowią o jej skuteczności.

PNF

Prorioceptywne nerwowo- mięśniowe torowanie ruchu. Skuteczna metoda leczenia pacjentów z wszelkiego rodzaju dysfunkcjami motorycznymi. Koncepcja PNF w optymalny sposób umożliwia odtworzyc utracone funkcje narządu ruchu.

Kinetic Control

Dzięki tej metodzie możliwe jest stworzenie wzorca ruchowego pacjenta, który będzie niezbędny do bezpiecznego i jak najmniej bolesnego ruchu. Najistotniejsza cechą tej metody jest indywidualność i bezpośredniość. Pacjent uczy się pod opieką doświadczonego terapeuty, biorąc pod uwagę problemy związane z ruchem, ograniczenia i ocenę możliwości, w jakiś sposób ma podejmować działania, by pozbyć się dolegliwości bólowych i usprawnić swoje ciało w zakresie kostno-mieśniowym.

Suche Igłowanie DRY NEEDLING

„Medyczna akupunktura”. Jest to metoda bezpośredniej, precyzyjnej stymulacji napiętej tkanki mięśniowej przy użyciu igły do akupunktury. Działanie to ma możliwość dezaktywować bolesne punkty, struktury miękkie. Wpływa również na zmniejszenie napięcia bolesnej okolicy ciała.

Pinopresura (Klawiterapia)

W tej metodzie za pomocą stalowych gwoździ oraz noży uciskamy konkretne punkty na ciele w sposób nieinwazyjny, wykorzystując regeneracyjne i samonaprawcze procesy organizmu.

Flossing

Rodzaj treningu funkcjonalnego z zastosowaniem specjalnej taśmy Flossband. Spersonalizowane ćwiczenia oraz kompresja, skutecznie pomogą powrócić do zdrowia po urazach, operacjach narządu ruchu, zwiększą zakres ruchomości nadmiernie napiętych tkanek.

Kinesiology Taping (Sportowy, Limfatyczny)

Zastosowanie specjalnego rodzaju plastra świetnie uzupełni wszelkie terapie oraz zabiegi oferowane w naszym gabinecie. Odpowiednią aplikację dopasujemy indywidualnie do potrzeb pacjenta. Metoda wszechstronna z uwagi na niską szkodliwość- stosowana rownież u pacjentów onkologicznych.

Poinformuj nas przed zabiegiem jeśli:
  • Posiadasz endoprotezę.
  • Masz rozrusznik serca.
  • Jesteś w ciąży.
  • Chorujesz na nowotwór.
  • Leczysz się lekami przeciwzakrzepowymi.
  • Posiadasz zmiany skórne.
  • Odczuwasz zaburzenia czucia.